Hoe gebruik je mijn.shwj.nl
Bij de SHWJ zijn er 3 statussen waaronder je kunt vallen.
Inschrijving niet actief, Woningzoekende of Huurder SHWJ.
Kies in het menu onder welke status jij staat ingeschreven bij de SHWJ.
Status: Woningzoekende
Status: Woningzoekende
Als je status Woningzoekende is heb je andere tabbladen dan iemand waarbij de status op ‘Inschrijving niet actief’ staat of op ‘Huurder SHWJ’.
Met status ‘Woningzoekende’ kunnen we je een woning aanbieden. De gemiddelde wachttijd is 2 1/2 jaar. Je hoeft geen contact met ons op te nemen over wanneer je aan de beurt bent. Wij nemen contact met jou op via de portal mijn.shwj.nl. Zorg dus dat je mail bereikbaar blijft voor de SHWJ. Voeg noreply@shwj.nl toe aan je lijst met veilige afzenders.
Wanneer we een aanbod voor je hebben dan ontvang je hierover een mail en kun je deze terug vinden in ‘Mijn aanbiedingen’ op jouw persoonlijke pagina op mijn.shwj.nl.
Heb je een vraag? Stuur ons dan een ticket via het ticketsysteem op jouw persoonlijke pagina. We hebben dan direct alle gegevens bij de hand. Vragen per mail worden niet beantwoord.
Portal mijn.shwj.nl
1. Inloggen op mijn.shwj.nl
De openingspagina
1. Wijzig gegevens
2. Mijn Woning
3. Mijn Tickets
4. Mijn Documenten
5. Huurcontract opzeggen
5. Huurcontract opzeggen (Huuropzegging) (Status: Huurder SHWJ)
Onder ‘Huuropzegging’ vind je:
A. Gewenste einddatum – Selecteer hier de einddatum van je huurcontract. Let op, jouw huurcontract eindigt altijd op de laatste dag van de maand of op de 15e van de maand, afhankelijk van de ingangsdatum van het contract (vóór de 15e of na de 15e van de maand). Opzegtermijn is één maand. Zorg er dus voor dat je je contract voor het einde van de maand of voor de 16e van de maand opzegt.
B. Opmerkingen – Indien nodig kun je via dit veld een opmerking maken over de opzegging van het huurcontract of een vraag stellen.
C. Contract opzeggen – Nadat je op de button hebt geklikt en je verzoek is verstuurd, nemen we contact met je op om jouw beëindigingsverzoek te bevestigen. Ook ontvang je een stappenplan in je mailbox waarin we het proces starten om de beëindiging en overdracht van je contract af te ronden.
6. Notificaties
7. Taal
Inloggen lukt niet!
Wanneer je niet kunt inloggen op mijn.shwj.nl klik dan op
Dit opent een nieuwe tab zodat je zowel de handleiding kunt bekijken en in kan loggen.