Wanneer je bij de SHWJ huurt is het goed om te weten welke zaken je zelf kunt regelen en welke zaken wij voor jou regelen. Waar kun je bijvoorbeeld terecht wanneer er iets stuk gaat of wie is er verantwoordelijk voor vervanging.
Wanneer je bij ons huurt moet je er zelf voor zorgen dat we je kunnen blijven bereiken. Als je bijvoorbeeld van telefoonnummer of email verandert, geef dit dan altijd aan ons door. Zorg ervoor dat je het domein @shwj.nl aan je lijst van veilige afzenders toevoegt.
Je hebt je ook ingeschreven bij hureninhollandrijnland.nl om je kans op een reguliere woning op langere termijn te vergroten. Bij aanmelding en toewijzing van een woning bij de SHWJ vragen we om een bewijs van inschrijving
Bij een eventuele verlenging van je huurcontract vragen we je om een onafgebroken inschrijving bij hureninhollandrijnland.
Nieuws
Het goede doel – Xenia Hospice in Leiden
Ik Huur Een Woning
Contact en Communicatie
In de communicatie tussen ons en onze (toekomstige) huurders hanteert de SHWJ een aantal strikte gedragsregels. Deze regels gelden voor e-mailverkeer, telefonisch contact of persoonlijk contact met onze medewerkers en/of bedrijven die ons vertegenwoordigen op locatie of kantoor. De huisregels zijn te vinden in het onderstaande document.