U bent naar deze pagina verwezen omdat u één of meerdere zaken niet of niet volgens de hieronder gestelde criteria hebt aangeleverd en uw account op ‘Inschrijving Incompleet ‘ staat.
Zolang de gegevens niet correct en op de juiste manier zijn aangeleverd ben u NIET ingeschreven als woningzoekende en bouwt u GEEN wachttijd op.
1. U heeft geen, of een niet bestaand nummer opgegeven als bewijs van inschrijving Huren in Holland Rijnland.
Wij verzoeken u om in te loggen op uw account op mijn.shwj.nl en uw inschrijf nummer van huren in Holland Rijnland bij te werken via de link (1) ‘Wijzig gegevens’ bij Tabblad (2) ‘N.A.W. gegevens’ naar beneden (3) te scrollen en bij (4) in ‘Huren in Holland Rijnland nummer’ uw inschrijfnummer van Huren in Holland Rijnland in te vullen. Klik vervolgens op (6) ‘Opslaan en volgende’ om verder te gaan en af te sluiten.
2. De selfie ontbreekt of u heeft een ongeldige selfie geüpload
U heeft een ID, rijbewijs, of paspoort geüpload. Deze worden geweigerd als selfie. Een selfie is een foto.
U kunt de selfie uitsluitend uploaden via de button Selfie of Vervang Selfie.
Wij verzoeken u om in te loggen op uw account op mijn.shwj.nl en uw inschrijf nummer van huren in Holland Rijnland bij te werken via de link (1) ‘Wijzig gegevens’ bij Tabblad (2) ‘N.A.W. gegevens’ naar beneden (3) te scrollen en bij (5) ‘Selfie’ of ‘Vervang Selfie’ uw selfie te uploaden. (Zorg ervoor dat u alleen op de selfie of foto staat)


U kunt uw instellingen zowel op mobiel als desktop aanpassen. Wanneer u op mobiel aanpast moet u vaker scrollen en lijkt het soms of de pagina niet veranderd omdat elke pagina met het overzicht van inschrijving begint. We raden u daarom aan om uw instellingen en bijlagen niet op mobiel bij te werken maar op een laptop- of desktopcomputer.
Ik heb alles aangepast, wat nu?
Wanneer u alles hebt aangepast, zullen wij veelal binnen enkele weken uw aanpassingen controleren. Als alles goed is aangeleverd wordt uw status aangepast naar ‘Woningzoekend’.