Als we alle gevraagde gegevens van je ontvangen hebben, sturen we je het huurcontract en de beginnota toe. Je moet er hierna zelf voor zorgen dat je op tijd een afspraak maakt om het contract op ons kantoor te komen ondertekenen.
Het contract moet ondertekend zijn voordat de sleuteloverdracht plaatsvindt. Bij ondertekening van het contract betaal je gelijk de beginnota. Je doet dit met een pinbetaling. Contante betaling is jammer genoeg niet mogelijk.
Over het algemeen vindt de sleuteloverdracht plaats rond de eerste of de 16e van de maand. Zodra wij weten wanneer de huidige huurder de sleutels inlevert, laten we je dit telefonisch weten.
De sleutels worden tijdens kantooruren overgedragen in de woning die je gaat huren. Bij de overdracht maakt de huismeester een technisch rapport van de woning op en overhandigt je de sleutels. Vanaf dat moment kun je gebruik maken van de woning.
Tegen de tijd dat je de huur van de woning gaat opzeggen is het handig als je het opnamerapport bij de hand hebt. In het opnamerapport kun je nalezen hoeveel sleutels je ontvangen hebt en welke zaken je eventueel weer in de oorspronkelijke staat terug moet brengen.
Ik Zoek Een Woning
Contact en Communicatie
In de communicatie tussen ons en onze (toekomstige) huurders hanteert de SHWJ een aantal strikte gedragsregels. Deze regels gelden voor e-mailverkeer, telefonisch contact of persoonlijk contact met onze medewerkers en/of bedrijven die ons vertegenwoordigen op locatie of kantoor. De huisregels zijn te vinden in het onderstaande document.